mitt-liv

Alla inlägg under november 2011

Av Isabelle - 12 november 2011 21:03

Hejj! Sitter och äter lite "lösgodis* ... ♥ *MUMS*♥

Har nästan precis kommit hem från min kompis Hedda..^^

Vi har bowlat och sådär..:]

Sen har jag också dansat idag :* Imorgon ska jag väl ta det lungt, kanske va med Hanna om hon är hemma och om hon vill..? ;)

Just nuue sitter jag och spelar msp ( moviestarplanet) .. Det ää fett kul :] ♥

Heter Lexie 00 där ..^^
Men iaf, dagens låt är : Jason Mraz och Colbie Caillat - Lucky

Har aldrig hört den förut , men det ää rätt så bra.. ♥


HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 7 november 2011 16:42

Hejj! Sitter hos min kompis med ipaden igen.. Är verkligen heelt galen in den ! ;)Men iaf, längtar verkligen tills min iphone 4 kommer... :] Tror inte att jag sagt det men den är vit ^^ Sen om jag lämmnar in den gamla iphonen såå får jag 250 kronor för att köpa tillbehör till den gamla iphonen <3 Men.... Har inget annat att skriva såå vi ses senare :) HEJDÅÅ

Av Isabelle - 6 november 2011 11:36

Hejj alla söta bloggläsare ;) sitter och skriver från min kompis iPad ^^ Guud va jag vill ha en sån här asså.. Men har ju precis beställt en vit iphone :) Läängtar tills den kommer.. ^^ Men iaf, nu ska sluta skriva, orkar inte just nuue . Men vi sees sen !HEJDÅÅ

Av Isabelle - 5 november 2011 11:50

Hejj! Idag har Hanna sovit hos mig..♥

Fast just nuue ää hon och kolalr påå bio med sin familj, tyype tintin tror jag..:)

Men sen kommer hon till mig iaf....

Asså jag skrev ett rätt så långt inlögg till erigår, men precis när jag skulle "posta" det såå paja hela internät ;(

Men igår tävlade jag och Hanna mot Philip ( hannas pojkvän) och hans kompisar..^^

Vi tävla i vem som kunde va uppe längst och jag och Hanna vann! :] ♥

Vi va uppe till klockan 5 pååe morgonen..

ää helt slutkörd idag .. ;)

Men iaf, idag kanske jag ska åka till farsta ocksåå, ska kolla på min I phone 4 nångång dååe ..

Sååe det ska bli kuul ^^^

Menn nuue till dagens låt på : K

Jag valde : Lil Wayne . Knockout ft. Nicki Minaj

Men deee va det jag skulle säga..♥


HEJDÅÅ   


<3

Av Isabelle - 3 november 2011 09:18

Hejj! Idag ska jaa va med Hanna som vanligt..:*

Sen vid klockan åtta idag sååe ska jag till mormor och morfar och kommer

hem imorgon :] Så venne om jag kommer skriva så mke dååe ^^

 

Men dee va tyype det jag skulle säga..<3

HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 2 november 2011 20:38

Hejj! ♥ Sitter och spelar msp och äter kakor ^^

Hanna gick föör tyype 10 min sen..:]

Asså jag och Hanna ää alltid mee varann pååe alla lov.. Vi har varit med varann alla dagar en sååe länge pååe

höstlovet..;)

Vi får aldrig nog av varan.. Haha ♥

Men iaf, idag har jag som sagt vart med Hanna. Vi har spelar wii, lyssnat påå musik och kollat pååe

tv.. alltsåå bara taa det lungt ^^

Sen vid tyype lunchtid sååe åt jag pååe mcdonald med min syrra, farfar och farmor..♥

Det vaa väl rätt sååe kul :D

Men nuue till dagens låt: Vi ligger pååe i ..♥

Britney Spears - I Wanna Go

HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 1 november 2011 20:33

Hejj!♥ Har precis duchat och ätit middag!

Veet att jag inte uppdaterat pååe ett tag men har sovit hos Sofia igår..♥

Iaf, igår gick jag jag, sofia och Hanna halloween..

Vi fick rätt så mke godis...♥ Fast vi fick tyype 100 gånger mer förra året..^^
Hanna och Sofia va häxor och jag vaa en vampyyr..♥

Jag färgade håret svart.. Men nuue har jag duchat och är blond igeen :D

Hanna och jag igåår pååe halloween..:

     

Visst ää vi snygga.. xD Men iaf..♥ Snart skaa jag kolla pååe film och äta glass^^

Dagen låt: Den ska vi pååe H sååe jag valde:

Beyonce - Halo

HEJDÅÅ   


Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards