mitt-liv

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Godnatt! <3

Av Isabelle - 29 oktober 2011 23:28

Hejj! Ska strax gåå och lägga mig, Hanna sover över här idag <3

Vi kanske sover om en halvtimme, man måste ju hinna snacka tjejsnack eller hur xD .

Nejj men det ää ju sant ;)

Men nuue ska Hanna damp fota sig själv med Hennes mobil.. Haha hon ää tyype lite konsitg.. ;) <3

Men Hanna ville inte typ vara med på foto sååe det blev bara jag nuue .. ^^

 

Iaf, som ni tyype redan vet såe fotar jag ju bara med min data kamera.. det ää ju typ värdens sämsta kvalitet ..:O

Men jag sparar till en mke bättre kamera..Men det går ju inte sååe bra eftersom jag måste spara till en

Nyye mobil nuue eftersom jag tog sönder den andra .. .. ää så klumpig ibland ;)


Men nuue ska jag gå och borsta tänderna sååe vi hörs tyyp.. <3


HEJDÅÅ   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 27 maj 2012 19:17

Heej .. Jag har bestämmt mig för att byta blogg och så .. Min blogg jag har nu heter:   prettybella.blogg.se   Jag hoppas att ni fortsätter att följa mig genom den bloggen ..♥ (;   HEJDÅÅÅÅÅ! ♥ ...

Av Isabelle - 27 maj 2012 17:47

Heeej ! Nu tänker jag börja blogga igen ♥. Som ni säkert ser har jag gjort en ny header , jag ska fixa en ny design också men inte idag   Nuu tänker ja berätta lite om vad jag gjort dom senaste dagarna :   Fredag: Vi hade IP i skolan, ...

Av Isabelle - 30 december 2011 20:18


Heej! Kom precis hem från min kompis Jennifer..<3 Vi har bara tagit dee rätt så lungt hemma hos henne.. Men imorn ör dee juu nyårsafton och sen blir deee...   Längtar ..;D Men imorn runt 11 tiden såå ska vi åka till finspång där våra kompisa...

Av Isabelle - 29 december 2011 22:41

Hejj..<3 Veet att jaah inte skrivt på säker hundra år.. men jaah tappade lusten att blogga och såå.. MEn nu ör lusten tbx såå jaah kmr börja blogga igen :D  Väldigt mke har ju hänt sen jag slutade blogga så jag kan inte berätta om allt.. Men jag...

Av Isabelle - 12 november 2011 21:03

Hejj! Sitter och äter lite "lösgodis* ... ♥ *MUMS*♥ Har nästan precis kommit hem från min kompis Hedda..^^ Vi har bowlat och sådär..:] Sen har jag också dansat idag :* Imorgon ska jag väl ta det lungt, kanske va med Hanna om hon ä...

Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards