mitt-liv

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Isabelle - 2 oktober 2011 21:54

  Hejj! Såå ledsen för dålig uppdatering idag . Men jag var / är jätte trött och har duschat och gjort läxorna. Men igår fick jag hem min klänning från fokiwa.net

Är superglad , den är sååe söt . Kostade 1299 men det ää det värt.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kollapå lite film. Imorgon bitti har jag sovmorgon så dååe kommer ni få ett inlägg på morgonen det kan jag nästan lova! <3Jaja, nu kommer bilder på klänningen och mig :

      Jag vet att kvaliten ä superdålig men min kamera funkar inte :/

Jag ser ju jätte stor ut i min vässarö-tröja xP

Men iaf, peace märket ää en grejj jag nästan har på alla mina bilder ;)    

Men visst är klänningen helt underbar?


Jaja ,vi ses


HEJDÅÅ

  

Av Isabelle - 2 oktober 2011 15:44

Hejj! ska bara skriva ett snabbt inlägg eftersom jag strax ska sticka till en kompis. Sorry för dålig uppdatering men är super trött och har inte haft tid ♥


HEJDÅÅ

Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards