mitt-liv

Alla inlägg under december 2011

Av Isabelle - 30 december 2011 20:18

Heej! Kom precis hem från min kompis Jennifer..<3 Vi har bara tagit dee rätt så lungt hemma hos henne..

Men imorn ör dee juu nyårsafton och sen blir deee...

 

Längtar ..;D Men imorn runt 11 tiden såå ska vi åka till finspång där våra kompisar bor , så kmr inte skriva två tyype 2 dagar.. :(  Men strax ska jaah bada och duscha ..

Sen ska jaag fixa mina naglar, för som ää heelt kördaa..

 

Som ni seer......:I

Men nuue skaa jaah ducha, så skriver senaree ;D

ps. kmr sååklart fota en massa iaf..<3


HEJDÅÅ   



Av Isabelle - 29 december 2011 22:41

Hejj..<3 Veet att jaah inte skrivt på säker hundra år.. men jaah tappade lusten att blogga och såå.. MEn nu ör lusten tbx såå jaah kmr börja blogga igen :D  Väldigt mke har ju hänt sen jag slutade blogga så jag kan inte berätta om allt..

Men jag tänkte berätta lite om julafton ( vad jag fick och såå..)

Såå..I år firade vi julafton hemma hos min mamma .. Mina föräldrar är skilda för er som inte vet ..FAst vi firar jul med helaa familjen :)  Men vi firade med hela släkten uton mina kusiner fördom är i Thailand .. Den tyype 12 februari åker vi i 1 elr 2 veckor till Thailand och 2 veckor i Malacya Thailands grannland . Men iaf, i juk klapp fick jag , 2000 kronor, 2 presentkort på H&M , smink, smycken, kläder, chocklad, munkar ( haha..;D ) , och en KAMERA :D Såå nu kmr jaah kunna fota massor till bloggen ..Kuul vaa? :] Och så har jaag juu fått min i phone 4 s .. Vet inte om jag har berättat dee elr inte men iaf..<3 NU början min syster bli lite sur för vi ska kolla på film men jaah vaa barqa tvungen att blogga först så hon har väntat ett tag nuu..Men imorn ska jaah vaa mee Hanna såå dee ska bli kul ^^

Sen ska jaah spela msp ( Moviestarplanet) . Där heter jaa Lexie 00 för er som undrar ;D

Men en bild på min kamera, iphonen kmr nuue :


Min kamera , bilden ää rätt så dålig men kameran är iaf rosa <3

 

 Och iphonen ää vit mee rosa skal..<3

 


Och eftersom jaah slutade blogga ett tag, har jaah forlorat rätt så många läsare, så vore sött om ni kunde hjälpa mig genom att tipsa elr såå..<3


men men ..

HEJDÅÅ   


Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards