mitt-liv

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isabelle - 31 augusti 2011 21:40

Hejj! ÄNTLIGEN klar med header till bloggen^^

Headern kan ni se ovanför

Asså vet att den inte ser bra ut, men jag kämpar med fler, denna var ´jag tvungen att göra på paint :I Men iaf, nu kan ni passa på att fråga vad ni vill ;) asås detta är inget står frågesport, men jag tänkte bara svara på era frågar och så <3


ps: asså shit i alal stavfel, jag är såååå trött xP



HEJDÅÅ


//Isabelle :3

Av Isabelle - 30 augusti 2011 22:03

Hejj alla söta läsare :) Júst nu ligger jag i sängen och jobbar lite på min header

när jag kollade på statistiken . Och jag har faktiskt 15-25 unika läsare om dagen ^^

Jag  vet att det inte är så mke, men det är mycket för mig <3


Men iaf, snart ska vi på klassresa till typ Väsarö :D

Men vi får inte ha mobilerna!?? Asså det betyder ju att jag inté kan blogga :(

Jag blir ju bara borta i 3 dagar , men ändå   

Jaja, nu måste jag jobba på min header så vi ses .


HEJDÅÅ


Av Isabelle - 29 augusti 2011 09:02

Hejj, kommer inte på nån rubrik xD

Iaf, dan igår var superkul ^^ Eller sådär.. haha .
Men jag fick mest pengar , eller bara penhgar typ xD fats på morgonen fick jag ju ett nackel-kit och örhängen ^^

Men strax ska jag till skolan, hade sovmorgon idag , SKÖNT .
Men jag lovar att jag ska lägga upp bilder på det ( lovar mke jag, har ju inte enn slagt upp bilderna från liseberg xD)  . Men det  är för att det krånglar med datan och allt sånt <3 .

Men nu måste sluta skriva , vi ses

HEJDÅÅ!

Av Isabelle - 29 augusti 2011 09:02

Hejj, kommer inte på nån rubrik xD

Iaf, dan igår var superkul ^^ Eller sådär.. haha .
Men jag fick mest pengar , eller bara penhgar typ xD fats på morgonen fick jag ju ett nackel-kit och örhängen ^^

Men strax ska jag till skolan, hade sovmorgon idag , SKÖNT .
Men jag lovar att jag ska lägga upp bilder på det ( lovar mke jag, har ju inte enn slagt upp bilderna från liseberg xD)  . Men det  är för att det krånglar med datan och allt sånt <3 .

Men nu måste sluta skriva , vi ses

HEJDÅÅ!

Av Isabelle - 28 augusti 2011 09:53

Hejj alla söta bloggläsare ^^ . Idag fyller jag år! Det är därför jag inte har skrivit och inte komme
hinna göra det idag :(

Men nu på morgonen fick jag frukost på sängen och sen två presenter att öppna nu på morgonen .
Jag fick ett nagel-kit med 2 nackelack, ett överlack. Två nackelklippare, en nackelsax, en penn amed vit färg som man har när man ska göra fransk maikyr , en penna som man använder till att ta bort nackelack som kommit utanför och en grejj somman gnuggar mot nacklarna så som glänser ^^ ♥
Och ett par örhängen från märket "snö" :)

Jaja, nu måste jag gå ♥

HEJDÅÅ!

//Isabelle :3

Av Isabelle - 22 augusti 2011 06:08

hejj alla söta läsare ^^ jo, jag är ledsen för att jag inte skrivit påe ett tag , men jag fyller år om 6 dagar och så..
Men iaf så var jag på grönalund igår men jag tog inga foton :( Jag hann inte och såå.. Men jag har bilder från liseberg
jag bara måste ladda up och så först <3
Men iaf, så är det väldigt tidigt just nu klockan är 6:06 på morgonen .
Vacknade väldigt tidigt plus att jag börjar skolan igen imorn :I
Juste, jag håller på med en header till bloggen just ,ska bara göra klart den :3
jaja, nu måste jag försöka sova igen ! '

HEJDÅÅ

//Isabelle   

Av Isabelle - 14 augusti 2011 09:26

Hejj alla fina bloggläsare   


Ska bara skriva ett kort inlägg, eftersom jag åker till göteborg idag! Jupp, 6 timmar i bilen x) Men jag kommer tyyp mobil-blogga eftersom det är så lätt att göra det här :P

Men skulle barra skriva att jag kommer hem på lördag , men ska på grönaland på söndag x)
Och sen på ska jag ju till liseberg ( när vi är i göteborg ofc) . Tror att jag kanske ska åka atmosfear ( stavning) .
Men nu  måste jag äta frukost , så vi hörs igen på månad ( eller lördag) :D

HEJDÅÅ


//Isabelle :3

Av Isabelle - 12 augusti 2011 13:34

Hejj! Just nu är jag på väg med Jennifer , hennes Syster och systerns kompis xDMen vi ska till vilja ( jennifers systers kompis) och hämta en Hund som dom passas ett tag tyyp :) Men sen ska vi baka efter vi har gått på promenad med Pixie <3iaf, vi ses !HEJDÅÅ//Isabelle :3

Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards