mitt-liv

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Isabelle - 2 augusti 2011 12:54

Hejj! Just nu är jag och Jennifer på väg hem till mig för att hämta min bikini ^^ .det är ju så varmt Stockholm ;D . Men det blir ett kort inlägg nu,så uppdaterar jagIgen senare ;)HEJDÅÅ! // Isabelle :3

Av Isabelle - 2 augusti 2011 11:00

Hejj bloggen :)


Har inte så mke att berätta men tänkte ändå lägga upp ett

inlägg så ni vet att jag finns XD


Men ska iaf snart va med´min kompis och såå :) Hennes syrra fyller år idag ^^


Men detta blev ett kort inlägg, och eftersom jag startade bloggen igår, så ska jag fixa en header och så, men har inte kunnit en :P


Men iaf , HEJDÅÅ


  

Av Isabelle - 2 augusti 2011 09:30

  Hejsan! Detta är ett tidsinställt inlägg, så när ni ser detta sover jag antagligen

Eller så är jag uppe men så trött att jag inte orkar göra ett inlägg just nu ^^

Jag är en slöfook xD

Iaf så sak jag inte göra nått speciellt idag, mest va med min kompis och sådär :)

 

Men kommer ju göra ett inlägg senare idag också ;)

 

aja, vi seees

 

// Isabelle :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards