mitt-liv

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Isabelle - 13 oktober 2011 18:47

Hejj! Ledsen för värdens sämsta uppdatering..

Men jag har haft en massa läxor och varit så upptagen :/

Men nu i helgen ska jag blogga minst 2 inlägg per dag ;]

Iaf, just nue sitter jag och bloggar..

Läser Fokis.se

Kissies.se och ibland Kenzas.se

<3

Iaf, för några dagar sen fick jag nytt smink och min sminkväska blev för trång, så jag fick hitta en större xP

Denna har flera fack och är mycket smartare :
  Jag har ett fack för ögonskuggor , ett för puder, ett för borstar och eyeliner och en för läggglans/ läppstift :]


Sen fick jag också en "body sprej" från mary kay .

Luktar jätte gott :

 

Och en liten bild på mig ;) :

 

Och sen några bra låtar och brukar lyssna på ibland :

Taio Cruz - Higher ft. Travie McCoy


Rihanna feat. David Guetta - Who's That Chick

Men iaf, nu ska jag kolla runt lite och sååe..

vi ses


HEJDÅÅ   


Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards