mitt-liv

Alla inlägg under maj 2012

Av Isabelle - 27 maj 2012 19:17

Heej .. Jag har bestämmt mig för att byta blogg och så .. Min blogg jag har nu heter:


prettybella.blogg.se


Jag hoppas att ni fortsätter att följa mig genom den bloggen ..♥ (;


HEJDÅÅÅÅÅ! ♥

Av Isabelle - 27 maj 2012 17:47

Heeej ! Nu tänker jag börja blogga igen ♥.

Som ni säkert ser har jag gjort en ny header , jag ska fixa en ny design också men inte idag  

Nuu tänker ja berätta lite om vad jag gjort dom senaste dagarna :


Fredag: Vi hade IP i skolan, då åker massa olika skolor till trollbäcken och tävlar i olika grenear.

Man tävlar i : 60 meter , 800 meter, kast med boll, kast med "järnboll" , höjdhopp, längdhopp och sist staffet.

Det gick sådär för mig, 60 meter sprang jag på 9,78 sek. Det tycker ja var rätt så bra ;)

Staffeten går ut på att 5 killar och 5 tjejer från varje skola tävlar mot varann. Dom 5 bästa tjejerna och killarna med bäst tid på 60 meter är dom som får springa stafett. Jag fick springa den i år :D ♥ Hanna sov också över :)


Lördag: Jag , Hanna, Mamma , Pappa och min syrra Ninnie åker till port 73 ( ett köpcentrum) för att jag och Ninnie ska köpa skor :)          Ninnie köper ett par vita skor och jag köper ett par skor med kilklack ♥  Bild nedanför:

Visst är dom fina ? :)   Köpte dom på skopunkten för 250 kr .. Sen på kvällen kollade jaa på Esc och som alla säkert redan vet vann ju Loreen ♥  Wohoo..


Idag: Jag har inte gjort nått speciellt , firat mamma och solat mm. Sen åkte vi till Farmor och farfar ett tag och fika .. ♥   Just nu är jaa mee Hanna, vi ska väl hitta på nått .. :P


Aja, men det blev ett rätt så långt inlägg .. bloggar mer ikväll eller imorn .


HEJDÅÅÅ!♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards