mitt-liv

Alla inlägg under oktober 2011

Av Isabelle - 8 oktober 2011 08:56

Hejj! Just nuue har jag jättebrottom, jag ska följa med Ninnie på hennes handbollsmatch och vi ska gå om 5 minuter . <3


Såg ni föresten att jag gjort en ny header? ska kämpamed en till på ninnies handbollsmatch . MÅste gå nuue , ses


HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 7 oktober 2011 18:51

Hejj! Sitter och kollar på tv och äter naturgodis.. MUMS! <3

Idag har jag prövat sushi men tyckte inte om det faktiskt..?



( bild från göteborg 2011 )

 


Men iaf, nuue ska jag ta det lungt och kolla på en film som går på disney channel

nuue.. Så vi kanske hörs ikväll ;)


HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 7 oktober 2011 14:51

  Hejj! Idag slutade vi klockan halv två, suuper skönt ;)

Just nue sitter jah hemma med Hanna , Emmy och Sofia^^

Det ää rätt så kul :P

Ska skriva mer senare idag :) ♥

Meh inte mer just nuue...


Vi ses


HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 7 oktober 2011 14:51

  Hejj! Idag slutade vi klockan halv två, suuper skönt ;)

Just nue sitter jah hemma med Hanna , Emmy och Sofia^^

Det ää rätt så kul :P

Ska skriva mer senare idag :) ♥

Meh inte mer just nuue...


Vi ses


HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 7 oktober 2011 07:23

Godmorgon! Idag ää det äntligen freedag :D

Jätteskönt, ska ba klara av skoldagen idag sååe ää det klart seen :P

Och igår, så hittade jag min mascara´som jag letat efter läänge! Haha.

Har funderat påee att köpa en till och när jag räknade sååe har jag 7 stycken..

såe ingen mer för mig..

jaja måste verkligen fixa mig nuue, vi ses



HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 6 oktober 2011 20:32

Hejj! Ska sova om en timme, men säger godnatt nuue ändå ;) <3

Men idag i skolan har vi haft svenska, matte engelska,och no .

Sen va jag med Hanna hemma hon min mamma . Vi baknade kladdkaka, den var good xP . Imorgon har vi proov O.o . Men jag tror det kommr gåå jättebra

och sååe.. + att imorgon ää det FREDAG! Ska bli superskönt att ta det lungt och "chilla" . Imorgon ska jag äta sushi för första gången, hoppas det ää gott..

Tycker ni om sushi ??

jaja.. just nu har jag inget annat att skriva ..^^


sååe vi ses  imorgon!


Btw , en bild på mig :

 



HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 6 oktober 2011 17:01

Hejj! Jag har inte skrivit mke idag heller, men jag har inte tid och har massor av läxor ^^

Just nue sitter jag och kollar på project runway , har lite tråkigt .

Imorgon har vi prov om blommans delar, hoppas det går bra!

Men förut skrev jag ju att jag skulle upp dagens låt / låtar . Då skulle artisten börja på a, sen b, sen c mm . Men jag börjar om, och nu ska låten / låtarna börja på a idag, b imorgon och såe.. Hoppas ni förstår .

Iaf, dagens låt :

Selena Gomes and the scene - A Year Whidout Rain


Tycker verkligen  att Selena Gomez ää shit fin, tycker inte ni det? Plus att hin sjunger bra ;)


Men nu måste jag mata kaninen, vi ses !


HEJDÅÅ   

Av Isabelle - 4 oktober 2011 22:30

Hejj! Ledsen för dålig uppdatering, men idag är jag jättetrött och har gjort en massa läxor, t.e.x en berättelse på 7 sidor -.-

Men iaf, idag är det " kanelbulledagen". Jag och min familj har såklart ätit en bulle var ;)

Det ää verkligen supergott med bullar.

Men iaf, nu ska jag kolla runt lite på datan, sen ska jag soova .

Ska bli skönt, Haha


Men iaf, vi ses


HEJDÅÅ   

Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards