mitt-liv

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Isabelle - 5 september 2011 21:36

  Här ovanför kam ni se mitt solpuder jag köpte för ett tag sen men glömde visa er ^^ Den är köpt från HM för 30 kronor tror jag :)   Detta är tyyp som ett läpp-stift men det är för solne . Asså när det är sol ute så spricker mina läppar och det svider, så denna är till för att skydda dom, som solkräm fast för läpparna   Bara en snabb bild på mig just nuue PEACE xP Haha


Men idag har jag varit med Hanna, vi gjorde inte så mke och sen så har jag äntligen handlat från fokis webb butik Fokiwa.se . HOn har ju en blogg som jag följer varje dag , den heter Fokis.se .

Och ehh..  JUste. ´Jag är ledsen för kvaliten på bilderna men asså jag har ingen kamera en, så jag fotade från kameran i min mina laptop från Hp .  Jaja, nu ska jag chilla lite ^^ Vi ses


ps. Dagens låt är :

 Rihanna- Whats my name ft Drake


TYcker om denna ^^

HEJDÅÅ   

Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards