mitt-liv

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Isabelle - 28 september 2011 20:44

Hejj! sitter här och lyssnar på musik och gör läxan . TRÅÅKIGT  ZzzZ...

Men iaf, från och med nu kommer jag börja ha dagens låt / låtar i bokstavsordning. Asså jag kommer antingen ha en eller flera dagens låtar och artisterna ska vara abc osv.. fattar ni? ;)

Dagens låt : Adele- Rolling In The Deep

Tycker om den , men hartröttnat på den en aning .. xP .

Men ska göra läxan nuuee^^

vi ses


HEJDÅÅ  

Av Isabelle - 28 september 2011 17:42

Hejj! Sitter hemma hos pappa med Hanna! ♥ . Vi har inte gjort så mke men idag i skolan hade vi experiment (NO) svenska, matte och idrott ^^ . På idrotten körde

vi   nått konstigt som ää typ som "spökboll" . Jag är shiit rädd för bollar och i slitet var jag ensam kvar mot två killae i min klass och en tjej ..

Såklart förlorade vi.. xP

Men iaf.. jag har inte så mke att skriva om så jag sökte upp bilder på konstiga djur ;)


Äckligast och konstigast enligt mig..( över)

¨

Villken tycker ni är äckligast och konstigast..?

Själv tycker jag att musen och kiwin är konstigast..och äckligast :P


Men iaf, vi ses


HEJDÅÅ 


Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards