mitt-liv

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Isabelle - 20 september 2011 19:30

Hejj! Har precis dushat och ätit middag :) . Jag åt nudlar ^^ *MUUMS*

älskar verkligen nudlar . Iaf, just nu har jag lite myys kläder på mig . En magtröja och mjukis shorts .

Men jag kommer skriva ett inlägg ( minst) till så ni blir underhållna..

Inte för jag har så mke att skriva .. Haha   

Men tror att jag ska äta lite mer nudlar, bara pappa åker och köper mer snart .


Jaja, jag tog 2 bilder nyss ;)


   


Jaja, sees


HEJDÅÅ   



Av Isabelle - 20 september 2011 18:00

Hejj! Har precis kommit hem från Emmy, srry för dålig uppdatering.. men men..

Hos emmy gjorde jag inte så mke , kollade mest på tv och läste tidningar ^^


Men idag i skolan har vi haft matte, svenska, no, biologi och Musik . Musiken var roligast ( fast skolan är ju inte så rolig ..) Haha   


Men googlade runt lite och hittade bilder på sjukt konstiga skor .. xD


 


+ lite konstiga sandaler


Ja.. asså jag kan verkligen inte bestämma mig för villka som är konstigast!

Kan ni? I så fall, villka tyckte ni var konstigast..?


Och om ni inte kan se bilderna sök på konstiga skor på google ;)


Jaja.. det var väl det jag ville säga ^^


HEJDÅÅ   

Presentation


Hejj! Jag heter Isabelle och ää 11 år ♥ Jag älskar att dansa, sjunga och att va med mina vänner ^^

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Villken ää er favorit-färg?
 Rosa
 Blå
 Svart
 Vit
 Orange
 Grön
 Lila
 Röd
 Gul
 Brun
 Grå
 Turkos
 Beige

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv/ Videor


Ovido - Quiz & Flashcards